Jaekettide klientuuri on Baltimaades oluliselt muutnud Lidli poeketi laienemine, selgub värskest uuringust. Eestis on kliente kaotanud kaks tuntud ketti.
- Lidli pood. Foto: Liis Treimann
Äripäeva teemaveeb
Kaubandus vahendab uuringut läbi viinud NIQ andmeid, mille järgi Baltimaades kaotas kõige enam kliente Maxima ja võitis Lidl. Tarbijauuringud näitavad, et kõige rohkem kliente on kaotanud Maxima XX kauplused, mis on Lidli poeformaadile kõige sarnasemad.
Tulemuste põhjal saab öelda, et Eesti kettidest kaotasid võrreldaval perioodil kliente lisaks Maximale ka Rimi kauplused. Coop, Selver, Grossi ja Lidli kauplused said külastajaid juurde.
- Category Fundamentals 2023, NielsenIQ uuringu tulemusel kaotas enim kliente Maxima.
Uuringufirma NIQ jagas Leedu ajalehega Verslo žinios esimest korda uuringu "Category Fundamentals 2023" andmeid. See põhineb Balti riikide elanikkonna küsitlusel, kus vastajatelt küsiti, kus nad viimati ostlesid. Leedus, Lätis ja Eestis küsitleti 3000 inimest vanuses 18–64 aaastat. Uuring viidi läbi 2022. ja 2021. aasta oktoobris.
Pikemalt saab lugeda teemaveebist
Kaubandus.
Seotud lood
Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Eelmisel aastal 400 miljoni euro võrra kasvanud supermarketite käibest 190 sai endale teises kvartalis tegevust alustanud Saksa odavpood Lidl.
Lisatud Oleg Grossi kommentaar
Lidl paistab jaekettide seas silma kõrgeima palgaga,
kirjutab portaal kaubandus.ee.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.