• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 29.04.23, 10:40

Uuring: Lidl napsas terves Baltikumis teiste kettide kliente

Jaekettide klientuuri on Baltimaades oluliselt muutnud Lidli poeketi laienemine, selgub värskest uuringust. Eestis on kliente kaotanud kaks tuntud ketti.
Lidli pood.
  • Lidli pood. Foto: Liis Treimann
Äripäeva teemaveeb Kaubandus vahendab uuringut läbi viinud NIQ andmeid, mille järgi Baltimaades kaotas kõige enam kliente Maxima ja võitis Lidl. Tarbijauuringud näitavad, et kõige rohkem kliente on kaotanud Maxima XX kauplused, mis on Lidli poeformaadile kõige sarnasemad.
Tulemuste põhjal saab öelda, et Eesti kettidest kaotasid võrreldaval perioodil kliente lisaks Maximale ka Rimi kauplused. Coop, Selver, Grossi ja Lidli kauplused said külastajaid juurde.
Category Fundamentals 2023, NielsenIQ uuringu tulemusel kaotas enim kliente Maxima.
  • Category Fundamentals 2023, NielsenIQ uuringu tulemusel kaotas enim kliente Maxima.
Uuringufirma NIQ jagas Leedu ajalehega Verslo žinios esimest korda uuringu "Category Fundamentals 2023" andmeid. See põhineb Balti riikide elanikkonna küsitlusel, kus vastajatelt küsiti, kus nad viimati ostlesid. Leedus, Lätis ja Eestis küsitleti 3000 inimest vanuses 18–64 aaastat. Uuring viidi läbi 2022. ja 2021. aasta oktoobris.
Pikemalt saab lugeda teemaveebist Kaubandus.

Seotud lood

Saated
  • 21.02.23, 10:46
Lidl haaras eelmisel aastal kõvasti turuosa
Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Uudised
  • 08.02.23, 12:01
Supermarketite kasvust pool läks Lidli taskusse
Eelmisel aastal 400 miljoni euro võrra kasvanud supermarketite käibest 190 sai endale teises kvartalis tegevust alustanud Saksa odavpood Lidl.
Uudised
  • 05.02.23, 09:03
Jaekettide palgad reas: Lidl maksab enim, OG Elektra kõige vähem
Lisatud Oleg Grossi kommentaar
Lidl paistab jaekettide seas silma kõrgeima palgaga, kirjutab portaal kaubandus.ee.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele