Jaekettide klientuuri on Baltimaades oluliselt muutnud Lidli poeketi laienemine, selgub värskest uuringust. Eestis on kliente kaotanud kaks tuntud ketti.

- Lidli pood. Foto: Liis Treimann
Äripäeva teemaveeb
Kaubandus vahendab uuringut läbi viinud NIQ andmeid, mille järgi Baltimaades kaotas kõige enam kliente Maxima ja võitis Lidl. Tarbijauuringud näitavad, et kõige rohkem kliente on kaotanud Maxima XX kauplused, mis on Lidli poeformaadile kõige sarnasemad.
Tulemuste põhjal saab öelda, et Eesti kettidest kaotasid võrreldaval perioodil kliente lisaks Maximale ka Rimi kauplused. Coop, Selver, Grossi ja Lidli kauplused said külastajaid juurde.

- Category Fundamentals 2023, NielsenIQ uuringu tulemusel kaotas enim kliente Maxima.
Uuringufirma NIQ jagas Leedu ajalehega Verslo žinios esimest korda uuringu "Category Fundamentals 2023" andmeid. See põhineb Balti riikide elanikkonna küsitlusel, kus vastajatelt küsiti, kus nad viimati ostlesid. Leedus, Lätis ja Eestis küsitleti 3000 inimest vanuses 18–64 aaastat. Uuring viidi läbi 2022. ja 2021. aasta oktoobris.
Pikemalt saab lugeda teemaveebist
Kaubandus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Lisatud Oleg Grossi kommentaar