Tarbijahinnaindeks tõusis aprillis võrreldes eelmise aasta aprilliga 13,5% ja võrreldes märtsiga 2,0%, teatas statistikaamet, seda on veidi rohkem kui näitas esialgne kiirhinnang.
Inflatsioon ja tõusuteel intressid on kõige järsemalt kukutanud jaekaubanduse mahte Eestis, kus märtsikuus langesid müügimahud Euroopa keskmisest kolm pool korda kiiremini.
Selle aasta algust iseloomustab jonnakalt kõrge inflatsioon, mida peamiselt veab toiduhinna kasv, supermarketid jätkavad tempoka hinnatõusuga ka edaspidi, kuid vähemalt on üürihinnad 10% kukkunud.
Kuidas kasvatada oma e-poe müüki kiiresti ja minimaalse kuluga? Respo Haagised, sõiduautode järelhaagiste valdkonna turuliider, tõi 2025. aasta alguses oma äriklientidele välja uue ostuvõimaluse – Hoovi ärikliendi järelmaksu makselingi. Juba aasta esimeses kvartalis moodustas Hoovi järelmaksuga tehtud müük 15% kogu Eesti e-poe müügist, mis näitab, et oma äriklientidele paindlike maksevõimaluste pakkumine suurendab märkimisväärselt ostuvalmidust ning kasvatab kogumüüki.