Õhusõidukite hooldusega tegelev FA Maintenance teenindas ka Tallinna–Kärdla liini teenindanud lennukit. Foto: Eero Vabamägi/Postimees/Scanpix
Ettevõtte omanikeringi kuuluv Ilja Manuša selgitas, et suurima põntsu panid eri tüüpi lennukitele maapealset hooldust ja tehnilist teenust pakkuvale FA Maintenance ASile koroonakriis ja sõjast tingitud kütuse ning varuosade hindade tõus.
Täna alustas Tallinna ja Kärdla vahel lendamist uus vedaja Diamond Sky, kes kasutab Poola firmalt Sprint Air renditud lennukit Saab 340A, teatas Hiiumaa turismiklaster.
Lennundusettevõtte Magnetic Group üks haru Magnetic Engines sõlmis lepingu reaktiivmootorite tootja GE Aerospace’iga, mis teeb Magneticust nende ametliku hoolduspartneri. Magnetic MRO juhi Risto Mäeotsa juttu mööda on see Eestis asuva firma jaoks suur saavutus, mille tähendust võib võrrelda näiteks siinmail Toyota tootmisliini avamisega.
Lennunduse tulevik on Eestis helge, kuid ilma tervisliku paranoiata seda kriisi üle ei ela. Eriti kui maailma lennufirmadel ei õnnestu koguda piisavalt rasva järgnevate kuude jooksul, leidsid sektori tippjuhid Äripäeva raadio saates "Kuum tool". Muidu saab järgmisel talvel olema pilt väga fataalne.
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.