11. septembril toimunud ostukampaanial e-smaspäev tuvastas tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) 35 luubi alla võetud e-poest rikkumisi 14 poes.
- E-poed trikitasid hindadega. Foto: Liis Treimann
Rikkumised jagunesid laias laastus kolmeks: soodushinda arvutati valest hinnast, e-smaspäeva kampaania kestis pikemalt kui üks päev või teavitati soodustusest kogu kaubale, kuigi tegelikkuses teatud kaupadele soodushinnad siiski ei kehtinud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pikalt remondis olnud Vana-Kalamaja tänav on lõpuks avatud. Sealne sigin-sagin andis justkui uue hingamise ka legendaarsele kodutarvetepoele Alma Äri – kunded voorivad kaupluse uksest sisse-välja ootamatult hoogsalt.
Parvel Pruunsillale ja Urmas Kooritsale kuuluv firma Mööbliait avas Tallinna lähistel suurima eestlastele kuuluva mööblipoe. Kogu investeering oli ligi 5 miljonit eurot.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.