Eelolev käibemaksutõus on ajanud inimesed poodlema: jõuludel ostetakse ka pesumasinaid
Detsembri alguses kasvas aastatagusega võrreldes Rocca al Mare külastatavus ligi kümnendiku. Jõulueelne tarbimise tõus aga ei tähenda, et tuleval aastal majanduskeskkond paraneks.
Tarbijahinnaindeks jäi novembris võrreldes oktoobriga samale tasemele ning tõusis võrreldes eelmise aasta novembriga 4 protsenti, teatas statistikaamet. Mulluse novembriga võrreldes olid kaubad 2,6 protsenti ja teenused 6,5 protsenti kallimad.
Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski väiksemaks, rääkis Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”