Amet võttis Postimehe reklaamifirma tehingu teravama pilgu alla
Konkurentsiamet alustas täiendavat menetlust koondumise üle, millega Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet teatas, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega. Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti koondumise teate järgi tahab Target Masteri üle valitseva mõju (üle 50prosendilise osaluse) omandada reklaamifirma Playground Advertising. Amet teatas nüüd, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
Postimehe juht: tehingu üks ajend oli Omniva valitsev seisund
Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master. Enne jõulupühi selgus, et Postimees müüb täielikult ka osaluse Express Postis, mis lõpetas tänavu perioodika kojukandeäri.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.