Amet võttis Postimehe reklaamifirma tehingu teravama pilgu alla
Konkurentsiamet alustas täiendavat menetlust koondumise üle, millega Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet teatas, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega. Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti koondumise teate järgi tahab Target Masteri üle valitseva mõju (üle 50prosendilise osaluse) omandada reklaamifirma Playground Advertising. Amet teatas nüüd, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
Postimehe juht: tehingu üks ajend oli Omniva valitsev seisund
Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master. Enne jõulupühi selgus, et Postimees müüb täielikult ka osaluse Express Postis, mis lõpetas tänavu perioodika kojukandeäri.
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“