Baltikumi reklaami-, kommunikatsiooni- ja disainiagentuuride konkursil jõudis esimest korda edetabelisse eestlaste büroo Tabasco, mis võttis kohe ka esimese koha.
Eelmisel aastal kasvas Tabasco agentuur kaheksa töötaja pealt 15 töötajani. „Oli laienemise aasta nii töömahu kasvu kui ka meie strateegiliste prioriteetide arendamise mõttes,“ ütles Tabasco tegevjuht Karl Multer.
Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida, või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.