Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
- Reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer Foto: Jake Farra
Samas tõdes Multer, et teisalt on neid, kes on julged, kes investeerivad rohkem, kes teevad kvaliteetsemaid asju ja on rohkem esil ning saavutavad sellega edu. "Kindlasti saab olema põnev aasta. Kindlasti näeme uusi tõusjaid ja näeme ka mõningaid kukkujaid," sõnas ta.
Seotud lood
Reklaamiagentuur Tabasco jagab ettevõtte kasumist kümnendiku kuni veerandi oma töötajatega, rääkisid Äripäeva raadios Tabasco juhid Indrek Viiderfeld ja Karl Multer.
Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele, selgus saates „Lavajutud“.
23 aastat SEB pangas turundust juhtinud Karl Multer lahkus ametist ning rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis tulevikuplaanidest ning turundusvaldkonna arengutest.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.