Reklaamiäri uuel aastal: kiirreklaam hakkab levima nagu kiirmoodki
Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer Foto: Jake Farra
Samas tõdes Multer, et teisalt on neid, kes on julged, kes investeerivad rohkem, kes teevad kvaliteetsemaid asju ja on rohkem esil ning saavutavad sellega edu. "Kindlasti saab olema põnev aasta. Kindlasti näeme uusi tõusjaid ja näeme ka mõningaid kukkujaid," sõnas ta.
Reklaamiagentuur Tabasco jagab ettevõtte kasumist kümnendiku kuni veerandi oma töötajatega, rääkisid Äripäeva raadios Tabasco juhid Indrek Viiderfeld ja Karl Multer.
Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele, selgus saates „Lavajutud“.
23 aastat SEB pangas turundust juhtinud Karl Multer lahkus ametist ning rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis tulevikuplaanidest ning turundusvaldkonna arengutest.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.