Kui tahad oma ärile hollywoodilikku läbilööki, pead leiutama kiiksuga Big Maci
Kui tekib tunne, et mingit toodet või teenust on keeruline välismaale eksportida, siis tasub mõelda, et ka Eestis kirjutatud ja eestlastest näitlejatega filmid ja seriaalid on välismaa turul läbi löönud, kõlas Gaselli Kongressil.
Filmiprodutsendid Anneli Ahven ja Andreas Kask jagasid Gaselli Kongressil nippe, kuidas oma toode või teenus välismaale viia. Foto: Raul Mee
Ettevõtjat julgustati mõtlema, mis on just tema toote või teenuse jaoks suurim läbilöök, nagu on filmide jaoks Hollywoodi jõudmine. Oma nippe rahvusvahelise edu saavutamiseks jagasid edukad Eesti filmiprodutsendid.
Gasellettevõtted ehk kiire kasvuga ettevõtted moodustavad power-ettevõtjate kogukonna, keda tänavuses edetabelis on rekordiliselt palju, ütles Gaselli Kongressi peakorraldaja ja Äripäeva suurürituste projektijuht Jana Palm.
Tänavu järjekordselt ilmuv edukaid Eesti väikeettevõtteid reastav Gaselli TOP kummutab nii mõnegi väärarusaama, kirjutab Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Ettevõtlusteadmiste puudumine ei takista firma loomist, õhin ja uudishimu peavad olema suurem kaaluga, rääkis sisustuspoe Pesa ja kosmeetikaettevõtte Näkk juht ja omanik Mirjam Hunt.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.