Kolmteist aastat tegutsenud ekspedeerimis-veofirma liigub pankrotti, sest tööpõld kuivas iga viimase aastaga järjest rohkem kokku. Autovedajate liit ennustab, et uued pankrotid võivad halvata igapäevaelu.
- “Kui auto ootab uut veotellimust, siis see on transpordifirma kulu,” viitas pankrotti liikuva ettevõtte Vuusniku ehk endise Veoleo omanik Tõnu Sepik, et kulud olid lõpuks suuremad kui tööde hulk. “Ekspedeerijad dikteerivad, mismoodi töö käib.” Foto: Liis Treimann
„Kergelt sellised otsused ei tule. Magamata ööd ja närvilised päevad,“ kirjeldas firma omanik Tõnu Sepik, millise tundega firma manalateele saatis.
Vuusnik ehk endine Veoleo on võlgu nii töötajatele, tarnijatele kui ka riigile. Sepik selgitas, miks ettevõtte nimi vahetus. „Veoleo oli pikalt turul olnud ja ei tahtnud, et pankrot silma jääks, aga tundub, et jäi,“ viitas Sepik, et nad üritasid avalikkuse eest pankrotti varjata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroona, energiakriis, sõda ja välistööjõu kättesaadavus olid neli kirstunaela, mis korduvalt Äripäeva autotranspordi TOPi jõudnud Sixstarile saatuslikuks said.
Paljud transpordifirmad on end kinni pannud, paljud raskustes, ning omavahel räägitakse, et kes aasta alguses ära ei lõpetanud, see lõpetab poole aasta pärast.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.