Teedefirmad TREV-2 ja KMG on viimase paari aasta jooksul koondanud kokku paarsada töötajat, ettevõtteid räsivad raha rööviv asfaldiäri ning töötajad, keda enam valdkonda tagasi ei meelita.
- Tee-ehitusese spetsialisti koolitamine võtab aastaid, nüüd on paljud neist koondatud. Foto: Raul Mee
TREV-2 juht Sven Pertens nentis, et teedeäris on praegu raske aeg ning pole põhjust loota, et koondatud töötajad raskuste leevenedes valdkonda tagasi tuleks. “Inimesi on läbi aastate koolitatud, ettevõtted on üksteiselt töötajaid üle ostnud, ja kui jõuab kätte olukord, kus need samad inimesed tuleb ära saata teadmisega, et nad on mingis osas valdkonnale kadunud … Kahju on ühepäevaperemehe kombel asju ajada,” tunnistas Pertens. “Aga see äri on riigi rahastuse põhine,” viitas Pertens sellele, et riik suunab teedeehitusse kõlisevat kasinalt.
Seotud lood
Maailmas ei ole teada ühtegi arenenud riiki, millel oleks välja arendamata või halvas seisukorras teedevõrk. Asfalditehaste väljasuremine on meie kõigi probleem, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tee-ehitusfirma Trev-2 Grupp läks kohtusse pikaajalise töötaja vastu, kes saatis paari nädala jooksul enne ettevõttest lahkumist ja konkurendi Verstoni juures tööle asumist oma isiklikule e-posti aadressile ärisaladusi sisaldavaid dokumente.
Tee-ehitusfirma TREV-2 Grupp pole rahul, et transpordiamet nõudis neilt tööde tegemist, mis grupi hinnangul garantiitööde alla ei läinud.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?