Joogitootjad pingutavad raskel ajal naba paigast: kraaniga kotidžinn ja sinine viin
“Seda viina võib juua soojalt ka.” Tarbija rahakotile keerulisel ajal otsivad toidutootjad erilise pühendumisega uut ja enneolematut, et müük ikkagi edeneks.
Et jaheneval turul ellu jääda, otsivad joogitootjad kõikjalt uuendusi tootearenduses. Kui veini või mahla saab juba ammu kraanist lasta, siis Atla Distillery juhatuse liige Mart Rahkema näitas, kuidas tema laseb kraanist otse klaasi ka džinni. Foto: Andras Kralla
Toidumessil, mis mõeldud ettevõtjalt ettevõtjale, ei jää pessimismile ruumi. Meeleolu on lõbusalt asjalik. Nii astuski joogitootja Atla Distillery juhatuse liige Mart Rahkema sooja viina jutuga ajakirjanikule ligi. Sooja viina idee seisneb maitsenüansside paremini esile toomises.
Äripäeva joogitootjate edetabelis esikahekümnesse jõudnud joogitootja Siidrikoda juht Sulev Nõmmann kinnitab, et raske on kõigil, olenemata edetabeli kohast.
Praegu on hästi keeruline aeg ja mitte ainult väiketootjatel, vaid üleüldse ettevõtjatel, sest see valitsus ei ole ettevõtjasõbralik, ütles joogitootja Kodase omanik Sulev Nõmmann.
Baltikumi juhtiva energiaettevõttena paistab Ignitis Group silma nii oma tugeva kasvuloo, portfelli mitmekesisuse kui tugeva dividendipoliitikaga. Vilniuse börsil noteeritud ettevõte on suutnud IPOst alates kahekordistada oma kohandatud EBITDAt ja viiekordistada oma taastuvenergia portfelli, tagades seejuures atraktiivse dividenditootluse. Ignitis Groupi investorsuhete juht Aine Riffel-Grinkevičienė jagab, mis on ettevõtte senise eduloo taga ning mida võiksid investorid oodata lähiaastatel.