Ostupühaks nimetatud musta reede müük USA kauplustes ja e-poodides suurenes aastases võrdluses 3,4 protsenti, näitavad maksevahendusfirma Mastercard esialgsed andmed.
Musta reede kampaaniasilt USAs meelitab inimesi ostma suure allahindluse abil. Foto: AFP/Scanpix
Musta reede kui USA ühe suurema ostupüha e-poodide müügitulu suurenes mullu sama ajaga võrreldes 14,6 protsenti. Füüsilistes kauplustes suurenes müük 0,7 protsenti. Mastercardi mõõdik SpendingPulse võtab arvesse nii USAs tehtud Mastercardi makseid kui ka sularahas ja tšekkidega tehtud ostude prognoose.
Ameerika Ühendriikide majandus kosus kolmandas kvartalis 2,8 protsenti, tänu tarbijate kulutustele ning ekspordi hüppelisele kasvule, mis näitab maailma suurima majanduse üllatavat vastupidavust.
Kohati nahaalsete võtetega end ka Eesti kaubandusturule suruv Hiina internetipood Temu teeb kohalikele kaupmeestele tuska, tekitades peale maksumure ka küsimuse, mida hiinlased kõikide meie andmetega teevad.
Koolitusele kuluvaid summasid saab paremini rihtida, kui juba värbamisprotsessil on pööratud tähelepanu sellele, et kandideerija eviks ettevõttele olulisi hoiakuid, kinnitasid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja töötaja kogemuse juht Gerly Roosmets.