Meeleolu on all ja müük ei suju? Tulemused kukuvad nagu kivi? See on reaalsus- aga selles olukorras on ka palju võimalusi.
Räägitakse, et ajad on keerukad. Jah, just nimelt, räägitakse. Viimases ajakirjas Director oli Mare Porki poolt kirjutatud artikkel, kus ta tõi välja selle, et pool kriisist on meie endi peas kinni. Me kipume muretsema praegu liialt üle ja ei oska näha lahendusi kogu selle murepilve tagant. Täiesti õigus. Kui endast rääkida, siis olen just nüüd tänu sellele olukorrale leidnud uusi ideid, mis võivad tulevikus mu tegevuse viia hoopis teisele tasandile, (sisimas usun loomulikult, et kõrgemale). Aga asja point on selles, et nüüd kui on vaiksem aeg, siis kasuta oma loovust ja püüa leida ideid, mis su müüki suurendaksid. Siis kui käis kõva andmine, polnud sul seda aega võib- olla teha. Hetkel on vaiksem, suvel on Sul aega veelgi rohkem- kasuta seda perioodi loovalt, et mõelda välja ideid, kuidas oma müüki tõsta.
Mõned soovitused, mida praegusel keerukal ajal teha.
Kõned ja kontaktid:
Ära lase oma mahul langeda. Kõik ärimõtlejad kinnitavad, et praegu on vaja tööd teha poole rohkem kui enne. See ei ole Sulle ilmselt mingi uudis, kuid kui sa võtad kriitilise pilguga ette oma päeva tegevused, siis kui tihe on su graafik? Kas käsi haarab telefoni või pigem kohvitassi (veel hullem- sigareti) järele? Midagi pole teha- me peame kõik praegu tegutsema tõhusamalt ja rohkem kui kunagi varem. Aga ilmselt ei ole me ka kunagi varem sellise pa.a sees olnud, kui maakeeli välja öelda. Välja arvatud Eesti NSV ajal, kuid seda perioodi ei pruugi paljud enam mäletadagi, rääkimata nooremast generatsioonist. Ja siis polnud kellelgi ka selliseid laene ja liisinguid kaelas, rääkimata töötuks jäämise ohust. Nii et tegutseda tuleb, ja mitte ainult rohkem, vaid läbimõeldult ja targemini. Selles on võti. Kuidas Sina müüd- kas samamoodi nagu aasta tagasi?
Aja kasutamine:
Kui tulemuslik on su tegutsemine ja kuidas sa aega kasutad? Kui palju kulutad sa seda väärtusliku ressurssi muretsemisele nende asjade osas, mida sa kontrollida ei saa, selle asemel , et ehitada üles oma müügikarjääri ja äri? Meil kõigil on sama palju ette nähtud aega, kuid osad oskavad ka vähese ajaga olla palju tõhusamad. Lihtne idee- lõunal käid? Vahel ikka. Kui raha on näiteks, eks. Kui oled aktiivne müügiinimene ja ei tööta just kellast kellani kaupluses, siis mine sööma koos oma olulise potentsiaalse kliendiga. Seda asja nimetatakse targemate inimeste poolt ärilõunaks. Nii et söö huvitavalt ja kasulikult- see võib tuua sulle häid tehinguid ja kontakte. Ja selliseid müügile kaasa aitavaid aja kasutamise ideid on päevas meeletult.
Meeleolu on all?
Kui Su peas domineerivad muremõtted ja oled saanud täna juba mitmeid äraütlemisi, mis seda ainult süvendavad, siis üks viis enda meeleolu üles saamiseks on helistada mõnele heale püsikliendile. Ei ole midagi paremat kui rääkida inimesega, kes on su toote- teenusega rahul ja kes suhtub sinusse positiivselt. Selline kõne aitab jälle end tunda energilisemana ja tõstab lihtsalt su müügitoonust. Jumala pärast, ei tasu hakata rääkima sellest, kui peetis on majandus ja millises kriisis me oleme! Kollektiivne halamine on enesetundele sama tulemuslik nagu kunagise populaarse raamatu „Tervise ABC“ lugemine- paned käest ära ja oled oimetu, kuna on tunne, et kõik haigused, mida seal kirjeldati, on sul küljes.
Niisiis, kui räägitakse kriisist, siis kas see on tõsi? Äkki see ei olegi olukord nii hull? Aga äkki on veelgi hullem? Vahet pole! Põhiline küsimus on see- kas sa usud kõike seda, mida sulle räägitakse? Ja teine küsimus- mida SINA selles kriisiolukorras oma äri ja müügiga ette võtad? Kas oled lõunasöök või selle sööja?
Ilusat suve algust Sulle!
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.