• OMX Baltic0,1%267,9
  • OMX Riga0,26%878,1
  • OMX Tallinn0,00%1 718,62
  • OMX Vilnius0,34%1 043,2
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,28%8 336,02
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,12
  • OMX Baltic0,1%267,9
  • OMX Riga0,26%878,1
  • OMX Tallinn0,00%1 718,62
  • OMX Vilnius0,34%1 043,2
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,28%8 336,02
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,12
  • 13.01.17, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nii kole bränd!

Ettevõtja Marina Kaas ei suuda oma silmi uskuda: Eestile valiti nii kole brändilahendus ja selle eest on ka raha makstud.
Eesti bränd
  • Eesti bränd Foto: EDM
Ja seda veel olukorras, kus Peter Kentie, Eesti tõeline sõber Hollandist, pakkus nii vaimukat EST-kombinatsiooni-põhist brändilahendust täiesti tasuta.
Mis toimub? Kas korruptsioon või lihtlabane maitselagedus? Selleks, et keegi saaks aru sellest märgist, peab sinna juurde alati rääkima pika jutu nendest rändrahnudest ja seenekübaratest! Aga kas tõesti need asjad on Eesti tõelised sümbolid, mille järgi tahame maailmas tuntud olla? Samad elemendid iseloomustaksid ka näiteks Tšukotkat või Lapimaad.
Kottidele prinditud embleem on nii värvivaliku kui ka kujunduse poolest inetuse tipp ja Eestiga seost ei leia sealt ükski EASi disaini meeskonda mitte kuuluv inimene.
Sellist märki ei paneks ma kindlasti oma veebilehele või tootele ja sellist kotti ka kellelegi ei kingiks. Meie riigi uue turundusportaali Estonia.ee avalehel vaatab aga vastu varatalvine hall ning jääs satelliidifoto, mille järgi sarnaneb Eesti maastik asustamata ja metsata Gröönimaa või kaugpõhja aladega. See lausa peletab inimesi Eestist eemale!
Järsku ongi siin sees mõne ebasõbraliku riigi kuri käsi, et jätta meist võimalikult külma, uduse, halli, keset sood asuva koha muljet? Kui valeuhkus takistab otsustajatel võtta vastu suuremeelse EST-kontseptsiooni kingituse, siis pangu tagasi vana Welcome to Estonia – ka see on uuest lahendusest palju parem ja turunduseks sobivam. Uus bränd on ere näide muudatusest muudatuse pärast ning raha raiskamisest. Kes võtab seekord vastutuse?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 16:52
Perefirma pärijatena nähakse lähedasi, ent samme selleks ei astuta
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele