Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas ühel ajal nii kasvada kui ka kasumlikkust parandada?
Õige strateegia võimaldab väljakutsed võiduks pöörata ja turust kiiremini kasvada, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen.
Vananenud on mõttemall, et ettevõte saab järgida vaid üht kahest suunast – kas kasvada või parandada kasumlikkust. Edu toob hoopis julgus eristuda ja teha asju teisti ning vajadusel ka vastuvoolu ujuda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.