Maksupoliitika on riikide suveräänsuse ja konkurentsi olemuslik element, mille kehtestamine riigi nõusolekuta pole mõeldav, nendib Urmas Reinsalu (Isamaa).
- Urmas Reinsalu Foto: MARKO SAARM
Kui jutt on kvalifitseeritud häälteenamuse kasutamisest Euroopa Liidu maksupoliitikas, siis sellele olen olnud ja jään olema vastu. Euroopa Komisjon püüab seda maha müüa mingitele muudele kui fiskaalsetele eesmärkidele rõhudes, kuid see on äärmiselt libe tee.
Eelmine valitsus ütles sellele selge ja põhimõttelise ei Toomas Tõniste ettepanekul ja olen üpris veendunud, et sama teeb ka praegune valitsus ja ma toetan seda liini täielikult.
Maksupoliitika on riikide suveräänsuse ja konkurentsi väga olemuslik element ja seda kehtestada ilma riigi nõusolekuta pole minu hinnangul mõeldav.
Reet Tederi hoiakule kirjutan kahe käega alla.
----
Reet Teder, kes esindab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja esindaja Euroopa Majandus- ja Sotsiaalkomitees, kirjutas Äripäeva arvamusloos („
Euroliit ja maksud: suured teevad väikestele ära?“, ÄP 8.05), et Euroopa Liidu otsused maksuliikide ja tulude jaotuse küsimuses peaks olema Euroopa Parlamendi valimiste võtmeteema.
Äripäev esitas Euroopa parlamenti kandideerivatele poliitikutele kaks küsimust. Kas Euroopa Parlamendi roll maksupoliitika kujundamisel peaks suurenema? Kuivõrd võiks või peaks liikmesriikide maksupoliitika olema tulevikus ühtne?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.