Alates juulist peavad kõik uued elektriautod turvalisuskaalutlusel hakkama tegema häält. Aga millist, küsib Äripäeva toimetaja Tõnu Tramm.
- Eestis arendatav elektriauto Nobe. Foto: Ints Kalnins
Kõik teavad, kui tähtis ametikoht on autotööstuses disainer. Kehva disainiga võib kogu ettevõtmise pankrotti ajada, nagu juhtus 15 aastat tagasi SsangYongiga. Tippdisainereid ostetakse konkurentidelt üle hingehinnaga ja nii on peadisainer kujunenud automargile suisa omaette kaubamärgiks. Paljud tootjad eelistavad selle teenuse sisse osta ning kuulsad disainistuudiod nagu Bertone, Pininfarina, Italedesign-Giugaro jpt ei vaja pikemat tutvustust.
Seotud lood
Leedus registreeritud päikeseenergia arenduskontsern Sun Investment Group (SIG) pakub 22. novembrini toimuva avaliku võlakirjade emissiooni käigus 2aastase tähtaja ja 11,5% suuruse aastaintressiga tagatud võlakirju eesmärgiga koguda investoritelt kuni 8 miljonit eurot.