• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,05%5 772,92
  • DOW 300,88%42 160,66
  • Nasdaq 1,32%18 419,2
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,91
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,05%5 772,92
  • DOW 300,88%42 160,66
  • Nasdaq 1,32%18 419,2
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,91
  • 17.09.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toomas Kiho: meie rikkus kahel pool teed

Kas ehitada teed valmis laenurahaga või avera (st era- ja riigiraha ühendades), on lõppude lõpuks üsna ükskõik, kui vaadata asja sajandite perspektiivist. Palju tähtsam on, millised on need teed, mille nüüd, 2020. aastatel valmis teeme, kirjutab ajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho.
Toomas Kiho.
  • Toomas Kiho. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees / Scanpix
Muidugi on meil vaja ladusa ja ohutu sõidu võimalust Eesti paikade vahel, aga ometi: millistena on meil oma teid tarvis? Üldlevinud on arvamine, et vältimatult ja esmajärjekorras vajame neljarealisi teid kolmes suunas Tallinnast – Tartusse, Narva ja Pärnusse. Küllap ehitatakse need lõpuni välja veel meie eluajal, ja see pole paha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele