• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 08.11.19, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karmen Turk: ööbimise-jalajälje seadusest ja politseiriigist

Arvestades, et Eesti pole võtnud eesmärgiks politseiriigi loomist, eeldab sellise seadusemuudatuse tegemine, millega kõigi hotellikülastajate andmed kantakse reaalajas politsei andmebaasi, oluliselt põhjalikumat kaalumist, kirjutab TRINITI partner ja vandeadvokaat Karmen Turk.
Karmen Turk.
  • Karmen Turk. Foto: Andras Kralla
7. oktoobri Äripäevas kirjutas Kristjan Pruul artikli „Riik tahab kõik hotellikülastajad otse politseisse anda“. Justkui tavaline lugemine järjekordsest muudatusest õigusruumis. Loed, kuniks taipad. Artiklis kirjeldatud hotellikülastajate reaalajas politseile kättesaadavaks tehtav andmebaas peegeldab arusaama, justkui oleks inimõiguste kogum pelk privileeg, mille riik otsustas meile anda, ja mitte inimeseks olemisest tulenev loomuõigus.

Seotud lood

Uudised
  • 07.11.19, 06:00
Riik tahab kõik hotellikülastajad otse politseisse anda
“Ebaproportsionaalne”, “lausjälitus” ja “kallis lõbu raskel ajal" on vaid mõned kommentaarid, mis tulevad Taavi Aasa juhitavas ministeeriumis valminud eelnõule, millega kõigi hotellikülastajate andmed reaalajas politsei andmebaasi kanda soovitakse.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele