Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milderi märkmed, 1/5: "Pea vastu, Allan!"
Äripäeva arvamustoimetus avaldab Meelis Milderi artiklisarja, mille avaloos käsitleb autor Eesti kaubanduskeskusi ja leiab, et külastajate arvu suurendamisest olulisemgi väljakutse on suurendada käivet külastaja kohta.
Tallinnas on nüüd juba aasta avatud veel üks kaubanduskeskus – T1, täpsemalt Mall of Tallinn. Just nimelt veel üks, kuna iga järgmise keskuse avamise eel ja järel toimub suuremat sorti diskussioon teemal, kas neid pole juba liiga palju ja milleks uusi juurde teha.
Saates "Kaubandusest ja meelelahutusest" räägivad Pro Kapitali juhatuse liige Allan Remmelkoor ja Super Skypark eestvedaja Alar Kajari, milline on meelelahutuse roll T1 Mall of Tallinna kaubanduskeskuses, millised on järgmised plaanid selles suunas ning kuidas meelelahutuse roll muutub kaubanduses laiemalt täna ja tulevikus.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”