Miks takerduvad nii palju Eesti ettevõtted välisriikidesse laiendamisel, milline on peamine viga ja kuidas seda vältida, kirjutab Pedersen & Partners Eesti juht Kairi Raudmets.
- Kairi Raudmets. Foto: Jake Farra
Väga palju pööratakse enamasti tähelepanu – ja väga õigesti tehakse! – sellele, kas toode-teenus on uuel turul vajalik ja lisaväärtust loov, kes on klient, milline on konkurents, pannakse paika kasvuplaan. Kõige selle olulise kõrval jääb aga sageli tagaplaanile õige inimese/meeskonna leidmine, kes rahvusvahelist äri arendab. Tihti aga ongi just see edu võti.
Seotud lood
Leedus registreeritud päikeseenergia arenduskontsern Sun Investment Group (SIG) pakub 22. novembrini toimuva avaliku võlakirjade emissiooni käigus 2aastase tähtaja ja 11,5% suuruse aastaintressiga tagatud võlakirju eesmärgiga koguda investoritelt kuni 8 miljonit eurot.