Koroonaviiruse levik mõjub häirivalt globaalsetele tarneahelatele, põhjustades seisakuid kaupade liikumises, mis omakorda on toonud kaasa hoogsa hinnatõusu lennutranspordis, kirjutab Balti Logistika müügijuht Peeter Vahar Äripäeva sõsarportaalis logistikauudised.ee.

- Peeter Vahar. Foto: Balti Logistika
Praeguseks on suuremas osas Hiina piirkondades tootmistegevus ja transpordi korraldamine lubatud mõningate piirangutega või ilma piiranguteta, kuid tavapärase rütmi ja tootmisvõimsuse saavutamine võtab aega, selle poole liigutakse järk-järgult. Erandiks on endiselt Wuhani piirkond, mis on karantiinis ja kaubavahetust selle piirkonnaga ei toimu. Olgu veel öeldud, et Hongkong pole kaubavahetust muu maailmaga piiranud, kuid olukord Hiinas mõjutab tugevalt veoruumi kättesaadavust ka Hongkongis.
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.