Kriisides kipume tegelema detailidega, kuid kriisi edukaks läbimiseks on kõigepealt vaja ära teha suured otsused, kirjutab seitsme kriisi kogemusega tippjuht Meelis Milder.
Meelis Milder esinemas Gaselli Kongressil 2020. Foto: Raul Mee
Detsembris avaldas Äripäev minu kirjutiste sarja "Milderi märkmed", mille kolmas lugu rääkis minu kogemustest kriiside juhtimisel. Tunnen täna kohustust sel teemal uuesti sõna võtta. Ja seda vähemalt kahel põhjusel.
30 aastat ja 5+1 kriisi. See, et sa kasutad ühte head kriisi oma ärimudeli arendamiseks, on lihtsalt mõistlik. Samas ei taha meist ju keegi nendesse kriisidesse sattuda, kirjutab Meelis Milder Äripäeva arvamusosas ilmuvas artiklisarjas.
Majanduskriisidega kohanemisel on olnud edukamad need ettevõtted, kes on säilitanud usalduse ning tegutsenud läbimõeldult ja otsustavalt, kirjutab Pro Konsultatsioonide juhtimiskonsultant Mait Raava Äripäeva essees.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.