Kriisides kipume tegelema detailidega, kuid kriisi edukaks läbimiseks on kõigepealt vaja ära teha suured otsused, kirjutab seitsme kriisi kogemusega tippjuht Meelis Milder.
Meelis Milder esinemas Gaselli Kongressil 2020. Foto: Raul Mee
Detsembris avaldas Äripäev minu kirjutiste sarja "Milderi märkmed", mille kolmas lugu rääkis minu kogemustest kriiside juhtimisel. Tunnen täna kohustust sel teemal uuesti sõna võtta. Ja seda vähemalt kahel põhjusel.
30 aastat ja 5+1 kriisi. See, et sa kasutad ühte head kriisi oma ärimudeli arendamiseks, on lihtsalt mõistlik. Samas ei taha meist ju keegi nendesse kriisidesse sattuda, kirjutab Meelis Milder Äripäeva arvamusosas ilmuvas artiklisarjas.
Majanduskriisidega kohanemisel on olnud edukamad need ettevõtted, kes on säilitanud usalduse ning tegutsenud läbimõeldult ja otsustavalt, kirjutab Pro Konsultatsioonide juhtimiskonsultant Mait Raava Äripäeva essees.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.