Solidaarsust ja empaatiat endast haavatavamate ühiskonnaliikmete suhtes on vaja ka koroonaviiruse majanduslike tagajärgede kandmisel, et kriis edukalt seljatada, kirjutab ettevõtja Kristel Kont arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Koroonaviiruse pandeemia taustal on juba kuulda olnud üleskutseid näha kriisis võimalust. Võimalust päriselt digiühiskonnale üleminekuks. Rohelisemaks majandusmudeliks. Ettevõttesiseseks innovatsiooniks ja individuaalseks sisekaemuseks. Lisaksin siia nimekirja võimaluse mastaapseks solidaarsuse ja empaatia harjutuseks üksikisiku ja ühiskonna tasandil, et kriisist kiiremini taastuda.
Märtsikuu viimastel tundidel oli Äripäeva arvamustoimetuse postkast sõna otseses mõttes turmtule all, võttes vastu kõige hilisemaid arvamuskonkursile Edukas Eesti laekuvaid artikleid.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.