• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,46%39 830,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,25
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,61%6 086,37
  • DOW 300,3%44 156,73
  • Nasdaq 1,28%20 009,34
  • FTSE 100−0,04%8 545,13
  • Nikkei 2250,46%39 830,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,25
  • 20.07.20, 14:27

Risto Vähi: autode linna konfliktne kolmnurk

Auto kasutamise võimalikult ebamugavaks muutmine pole see lahendus, millega lahendada autostumise probleeme, kirjutab Uus Maa Kinnisvarabüroo analüütik Risto Vähi.
Risto Vähi.
  • Risto Vähi. Foto: Erakogu
Tallinn on autode linn. Neljarattaliste sõprade järgi planeeritakse tänavaid, ühiskondlikku ruumi ning ka elanike majaümbruseid. Juba ammu on selge, et nii enam edasi minna ei saa ning tuleb leida kompromiss liikumismugavuse ja sõbralikuma linnaruumi vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.01.25, 11:02
Koppel: kui meie elektri hind ei odavne, unustage elustandardi paranemine ära
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele