Automüüjad peavad enda tegutsemisjuhiseks seadma loosungi "Digitaliseeru või sure!", kirjutab Auto Forte Tallinn juhatuse liige Raido Toonekurg Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
- Raido Toonekurg. Foto: Raul Mee
Teises kvartalis puudutas koroonakriis ka autosektorit. Tehes aprilli alguses kriisiplaane, olime konservatiivsed ning kartsime, et kukkumine tuleb väga suur ja turg jääb madalseisu. Kukkumine loomulikult tuli ja päris suur. Eriti tõsine oli kukkumine aprillis ja mais, kus oli nn suletud aeg. Samas juunikuu oli juba paremas seisus ning näitas kergeid taastumise märke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroonakriis muutis vaikseks need kasutatud autode müüjad, kes toovad välismaalt mõned sõidukid ja müüvad need siin edasi.
Automüük langes poole võrra
Jaapani autotootja Mitsubishi kehvad kvartalitulemused saatsid aktsia rekordiliselt madalale, vahendab Reuters.
Saksa autotootja Daimler ütles, et teise kvartali lõpus oli näha tellimuste vaikset taastumist ning nende rivaal Volkswagen prognoosib, et Hiina autoturu taastumine võtab veelgi suurema hoo üles, kirjutab Bloomberg.
Firmat ootab tänavu kopsakas kahjum
Nissan prognoosib, et tänavu ulatub nende kahjum 4,5 miljardi dollarini. Teises kvartalis müüs Nissan viimati nii vähe autosid kümme aastat tagasi, vahendab Reuters.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.