Heitlikud ajad veeretavad ettevõtete teele proovikive. Elisa Eesti juht Sami Seppänen selgitab, mida tugevad ettevõtted kriisis olles ja sellest väljudes teha ei tohiks.
- Sami Seppänen. Foto: Raul Mee
Kahtlemata on möödunud kuud olnud ülimalt väljakutserohked ka tugevatele ettevõtetele. Lühinägelikud on need, kes sellest enesele midagi väärtuslikku kõrva taha pole suutnud panna. Valmis tuleb olla uuteks ootamatusteks. Siin on kuus mõtet, mida ettevõtted teha ei tohiks, kui neid tabavad organisatsioonisisesed või laiemalt ühiskonda hõlmavad katsumused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaugtööd tehes on inimene iseenda juht ja ülemus. See tähendab oskust juhtida oma töö- ja vaba aega selliselt, et oleks aega ka normaalselt elada, süüa, magada ja puhata, aga mõnikord ka oskust juhtida juhti, toonitas saates „Ükssarvikute kasvulava“ finantsidu Fiizy personalijuht Estel Pukk.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.