Sisepõlemismootoriga sõidukite vähendamiseks tuleb kiiresti ära otsustada, millisesse alternatiivkütusesse ja millal Eesti panustab, kirjutab Circle K Eesti mootorikütuste müügidirektor Raimo Vahtrik.
- Vesinikauto tankimine. Foto: Reuters/Scanpix
Uude koalitsioonileppesse on sisse kirjutatud, et riik panustab nii elektri-, gaasi- kui ka vesinikutaristu arendamisse, kuigi investeerida kõikjale kohe ja natukesehaaval ei ole otstarbekas ning investeerimisplaan vajaks selget ajakava. Kõige kiiremaid tulemusi näeksime avaliku elektrilaadimistaristu arendamisel, sest enamik sõiduautotootjaid on võtnud suuna elektritranspordi arendamisele ja jätnud tagaplaanile gaasimootorid, rääkimata vesiniku läbimurdest.
Seotud lood
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?