Kui valitsusel oleks selged lahendused, siis saaks ka ettevõtjad teha oma plaane. Aga kui valitsus plaanib samamoodi jätkata, siis kaotab Eesti kõik oma senised konkurentsieelised, kirjutab ettevõtja Neinar Seli vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.

- Neinar Seli konverentsil "Äriplaan 2020". Foto: Raul Mee
Muidugi peaks igal ettevõtjal olema alati plaan. Võib olla nii A, B kui C, aga tuntud ütluse järgi peaks tegelikult alati töötama plaan A ning siis pole B- ja C-plaani vajagi. Mu sõbrad kaitsejõududest armastavad sel teemal visata nalja, et alati peab olema plaan, sest kui midagi tuksi läheb, siis läheb tuksi plaan. Aga kui plaani pole, siis on oht, et kõik võib tuksi minna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Milline äriplaan valmis pannakse?
Majandusasjatundjad näevad sügist pea eranditult mustades toonides ning mõni tormi kätte sattunud ettevõtja mõtleb järgmist äriplaani kokku kirjutades juba ka tegevuse peatamisele.
Nädala ühiskonnaelu- ja majandussündmusi kokku võtvas saates “Äripäev eetris” kuulutasid saates osalenud ajakirjanikud nädala võitjaks välisluureameti juhi Mikk Marrani, kes kinnitati RMK juhiks kuupalgaga 11 500 eurot. Lisaks tõdesid ajakirjanikud, et meid ähvardav pankrotilaine võib isegi vajalik olla.
Riigi sõnum kodanikele paistab olevat järgmine: sooja ja mugava bussi asemel tehke külmal sügisel oma käigud jala, ettevõtjad võivad aga oma seitse asja üldse kokku pakkida, kirjutab Hansa Grupi juht ja omanik Neeme Tammis vastuses Äripäev arvamusliidrite küsitlusele.
Investor ja majandusdoktor Kristjan Liivamägi rääkis Äripäeva raadio intervjuus, et kõrged energia- ja toiduainete hinnad ja euribori kasv on algus allakäiguspiraalile ning teisel poolaastal näeme majandust langemas.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.