Ühiskondlik lepe jõukuse kasvatamiseks riigis kasvatab ettevõtetele edasipüüdliku lojaalse ja maksujõulise kliendibaasi, kirjutab Raimo Lulla arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
- Raimo Lulla. Foto: Erakogu
Viimase poole sajandi jooksul on Eestis kaupade tarbimine ja teenuste pakkumine kardinaalselt muutunud. Nõukogude ajal tarbisid inimesed seda, mida parasjagu pakuti või ise tegid. Olid riiklikud prioriteedid, kuhu suunata kaupu ja laiendada teenuseid. Inimestel tihti raha oli, aga sellega polnud midagi peale hakata, kuna valitses puudus nii kaupadest kui teenustest. Sellest tulenes ka vähene motiveeritus head tööd teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis tuleks sõlmida ühiskondlik kokkulepe rohepöördeks ja kliimaneutraalsuse saavutamiseks, kirjutab Aivar Uutar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Õpetajate ettevalmistamisse ja õpiprogrammide koostamisse tuleks kaasata hariduspsühholoogid, kirjutab Krista Jutt arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Akupankade potentsiaali kasutamine lahendab ettevõtete jaoks kalli elektri probleemi, kirjutab Mihkel Langebraun arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Igaüks peab leidma oma rolli, et meil oleks energiasõltumatu, kodanikuühiskonnakeskne ja vaba turgu ning sõnavabadust austav Eesti, kirjutab Kaur Lass arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.