Kui soovime saavutada transpordisektoris rohe-eesmärke, siis tuleb kõigepealt rakendada lihtsasti kasutusele võetavaid meetmeid, mitte tehnoloogia arengu järele oodata, kirjutab autoettevõtete liidu tegevjuht Kersten Kattai Äripäeva Infopanga logistikasektori kvartaliraportis ilmunud kommentaaris.
- Rohe-eesmärkide saavutamise sotsiaalmajanduslike mõjude hindamist tuleks võtta palju tõsisemalt, ütleb Autoettevõtete Liidu tegevjuht Kersten Kattai. Foto: Raul Mee
Transpordisektoris on töine ja ootusärev õhkkond. Tihedas rahvusvahelises konkurentsikeskkonnas tuleb tellimuste saamiseks pingutada. Suund on hoida olemasolevaid kliente ja töömahtu.
Mobiilsuspaketiga seatud kohustuslikeks kojusõitudeks püütakse leida veetavat kaupa, et mitte tühjalt sõita. Siiski on need sõidud tihti nn rohepesu, kus tühi auto sõidab tühjusesse. Samal ajal seame Euroopa-üleseid sihte, kuidas heitmeid vähendada.
Äripäeva Infopanga
logistikasektori konkurentsiraportit saab nõutada
SIIT.
Seotud lood
Eesti peaks seisma selle eest, et raskeveokites biometaani kasutamisele tekiks Euroopa Komisjoni määruses samasugune erisus nagu e-kütustel sõiduautode määruses, kirjutab Eesti Gaasiliidu tegevjuht Heiko Heitur.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.