• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 18.05.23, 12:10

Autoettevõtete liidu juht: kliimaeesmärgid on vedajatele segased ja rohepesused

Kui soovime saavutada transpordisektoris rohe-eesmärke, siis tuleb kõigepealt rakendada lihtsasti kasutusele võetavaid meetmeid, mitte tehnoloogia arengu järele oodata, kirjutab autoettevõtete liidu tegevjuht Kersten Kattai Äripäeva Infopanga logistikasektori kvartaliraportis ilmunud kommentaaris.
Rohe-eesmärkide saavutamise sotsiaalmajanduslike mõjude hindamist tuleks võtta palju tõsisemalt, ütleb Autoettevõtete Liidu tegevjuht Kersten Kattai.
  • Rohe-eesmärkide saavutamise sotsiaalmajanduslike mõjude hindamist tuleks võtta palju tõsisemalt, ütleb Autoettevõtete Liidu tegevjuht Kersten Kattai. Foto: Raul Mee
Transpordisektoris on töine ja ootusärev õhkkond. Tihedas rahvusvahelises konkurentsikeskkonnas tuleb tellimuste saamiseks pingutada. Suund on hoida olemasolevaid kliente ja töömahtu.
Mobiilsuspaketiga seatud kohustuslikeks kojusõitudeks püütakse leida veetavat kaupa, et mitte tühjalt sõita. Siiski on need sõidud tihti nn rohepesu, kus tühi auto sõidab tühjusesse. Samal ajal seame Euroopa-üleseid sihte, kuidas heitmeid vähendada.
Äripäeva Infopanga logistikasektori konkurentsiraportit saab nõutada SIIT.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.04.23, 09:57
Gaasiliidu juht: värske eurodirektiiv tõmbab transpordisektori rohepöörde kraavi
Eesti peaks seisma selle eest, et raskeveokites biometaani kasutamisele tekiks Euroopa Komisjoni määruses samasugune erisus nagu e-kütustel sõiduautode määruses, kirjutab Eesti Gaasiliidu tegevjuht Heiko Heitur.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 13:43
Tehnopoli AI kiirendisse käib uus värbamine
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele