• OMX Baltic−0,28%262,27
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,25%1 690,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 002,27
  • S&P 5000,00%5 713,64
  • DOW 300,00%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 100−0,96%8 248,72
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,66
  • OMX Baltic−0,28%262,27
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,25%1 690,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 002,27
  • S&P 5000,00%5 713,64
  • DOW 300,00%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 100−0,96%8 248,72
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,66
  • 10.11.23, 06:00

Maksueksperdid: miks automaks ei leia mõistmist? Kolm põhjust ja alternatiiv

Kuigi lisaks automaksule on tulemas veel teisigi maksutõuse, on see saanud kõige suurema kriitika osaliseks. Miks? Põhjuseid otsivad advokaat Karel Romet Pedajas ja jurist Linell Raud advokaadibüroost Walless.
Linell Raud ja Karel Romet Pedajas.
  • Linell Raud ja Karel Romet Pedajas. Foto: Erakogu/Walless
Automaks on seletuskirja kohaselt välja reklaamitud keskkonnaeesmärkide täitmise saavutamiseks kehtestatava maksuna. Väljatöötamiskavatsuse järgi on automaksu kehtestamise eesmärk CO2 emissiooni vähendamine ja uue sõiduki soetaja keskkonnasäästlikuma otsuse poole suunamine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele