Andre Nõmm: kas digitaalsed kobakäpad tõukavad kliendi troonilt?
Hooletu ja kiirustatud üleminek uuele tehnoloogiale võib vahel anda valusaid tagasilööke, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm inspektsiooni blogis.
Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm. Foto: Mihkel Leis
Ajakiri The Economist pealkirjastab ühe hiljutise loo kui „Customer service is getting worse. What could fix it?“ Artikkel arutleb põhjuste üle, miks kliendirahuolu on liikunud halvemuse poole. On siis selleks suurenev turukontsentratsioon, kus olulist turuosa omavad ettevõtted määravad halva tulemuse, või näiteks ka pandeemiast tingitud tööjõu vähenemine.
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.