16bitised videomängud ja manga versus teibi- ja seibiklet. Toyota C-HR reklaamistrateegia erinevustest kirjutab USA väljaanne Autoweek.

- Toyota C-HRi reklaami Jaapani versioon. Foto: Toyota
Kuigi esmapilgul täiesti erinevad, leiab kompaktse linnamaasturi reklaamidest ka sarnaseid jooni. Näiteks on C-HRi nii USA kui ka Jaapani versioonis peaosas naiskangelane, kes saab C-HRi abiga raskustest üle.
Samas on erinevusi raske mitte märgata. Jaapani turule mõeldud reklaamis maandub C-HR võtteplatsil ja teda ajavad taga tulnukad. Lisaks astub ta 1990. aasta Toyota Celsiori, tuntud ka kui Lexus LS400, asemele Street Fighter II arvutimängus ja tagatipuks siseneb manga universumisse.
USA turule mõeldud C-HR reklaam saab inspiratsiooni Tuhkatriinu muinasjutust. Filmi kangelanna ei saa suurel moeshow'l sobiva kleidi puudumise tõttu osaleda. Õnneks kasutab ta oma C-HRi, et peale võtta paar maagilist kleidimeistrit ja viia nad ehituspoodi, mille järel osavnäpud teibist ja terasseibidest mõne minutiga vägeva kleidi valmis meisterdavad - viimane toimub muidugi C-HRi sees. Proovige seda mõnes teises autos teha!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!