• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 18.02.18, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tesla tootmisarv ületab Nissan Leafi

Tesla oli eelmise aasta lõpuks valmistanud ja müünud 286 000 sõidukit ja püstitas kvartalirekordi, kui tootis 29 870 sõidukit, kirjutab The Drive.
Tesla tootmisarv ületab Nissan Leafi
  • Foto: Tesla
Muljetavaldav tootmisnumber sündis Model 3 tootmisprobleemide ja muude rahaliste kaotuste kiuste. Ja kuigi selle esimeste tootmisnumbrite avalikustamiseni on veel mitu nädalat aega, kirjutab Electrek, et Tesla on aktsionäridele teada andnud juba 300 000 müüdud autost.
Oma vanast plaanist, mille üks eesmärk oli 300 000 sõiduki tootmine, on Muskil puudu vaid üks täitmata detail, nimelt pole Tesla veel teeninud 30 protsendilist kasumit nelja järjestikuse kvartali vältel. Samas loodab Musk aastaks 2023. pelgalt veokeid müüa kuuekohalise numbri jagu aastas, mis teeks ettevõttes ühe maailma suurima kommertssõidukite valmistaja.
Ainult Nissan on tootnud rohkem elektrisõidukeid kui Tesla, ületades 300 000 müüdud Leafi arvu jaanuari alguses. Kuigi Leafi masstootmine algas kolm aastat enne Teslat, loodavad ameeriklased Nissanist juba sel aastal mööduda ja olla jaapanlastest edukamad isegi 2018. aastal värskenduse saanud Nissan Leafi kiuste. Leafi miinuseks on ka keretüüp, luukpäradel pole praegusel maastureid ja krossovereid armastaval ajastul kerge. Teslal on aga selleks just sobivad Model X ja tulevane Model Y.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele