Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jeep Wrangleri reklaam on puhas amerikaana
Pooleminutine reklaamklipp toob vaataja ette ikooni staatuses Jeep Wrangleri ajaloo, kirjutab The Drive.
On vähe sõidukeid, mis sobiks rohkem Ameerika sünonüümiks kui Jeep Wrangler, ja Fiat Chrysler on selle väärtuse uute ja vanade klientide leidmiseks reklaamivankri ette rakendanud. Super Bowli veidi vastuolulisest ojas sõitmist kujutanud reklaamist peale on Jeep hakanud taas turunduses oma püsiväärtusi rõhutama.
Pealkirjaks “Freedom & Adventure,” näitab 30sekundiline teleklipp kaadreid kõige esimetest Jeep Willystest, mis olid Ühendriikide sõduritele abiks teises maailmasõjas. Samuti näitab reklaam neliveolise karmikoelise maastikumasina evolutsiooni järgnevatel aastakümnetel. On olemas ka minutiline reklaam, mida näeb autotootja Youtube'i lehel ja mis kaevub veelgi sügavamale märgilise sõiduki ajalukku.
Isegi kui mõnele kasutatud ajaloolised kaadrid piisavalt erilised või sentimentaalsed ei tundu, tõstab klipi taustal kõlav monoloog reklaami lausa pisikese dokumentaalfilmi staatusesse. Sõnaline osa vaatab poja perspektiivist oma vanemate teekonda läbi 50ndate, 60ndate ja 70ndate aastate tänasesse päeva. Kõigepealt mainitakse Jeepi sõja tõttu kiirustatud sündi, aga seejärel kirjeldab lugu last, kes kasvab Jeep Wrangleri omanikuks.
Et kaasaegsed autoreklaamid keskenduvad tihti pigem reklaami visuaalsele löögijõule, on värskendav näha reklaami, mis pole vaid suurepäraselt filmitud, vaid ka hästi kirjutatud sisuga. Autoväljaanne avaldab seetõttu Fiat Chryslerile kiitust.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.