Ajakirja The Drive andmetel saab paari aasta tagune Cadillaci ideeauto reaalsuseks, veeredes mõne aasta pärast maha General Motorsi Hamtramcki tehase koosteliinilt.
- Cadillac Escala Foto: Cadillac
Kaks aastat tagasi tegi autode iludusvõistlusel Pebble Beach Concours d’Elegance debüüdi Cadillac Escala ideeauto, mis kandis mitut signaali tuleviku-Cadillaci disani kohta.
Kuigi suur ja elegantne neljaukseline Escala näeb futuristlik ja efektne välja, ei kanna see jooni, mida poleks võimalik tootmisse saata. Ideeauto näeb välja selline, et paari muudatusega võiks seda kohe valmistama asuda. Tagaveolisel sedaanil on 4,2liitrine topeltturboga V8 mootor ja see on viisteist sentimeetrit pikem kui praegu Cadillaci sedaanide toiduahelas kõrgeimal kohal oleval CT6.
Autoline Networki uus video väidab, et General Motors on Cadillac Escala tootmisküpseks tunnistanud ja esimesed uued mudelid veerevad Hamtramcki koosteliinilt maha detsembris 2021. Praegu on Hamtramckis tootmisel sõidukid CT6, Buick LaCrosse, Chevy Impala ja Chevy Volt.
Kui info vastab tõele, saab Escalast Cadillac CT6 neljaukseline kupeeversioon, samamoodi nagu on Audi A8 kupeeversioon A7. Cadillac on seni hoidunud CT6 oma lipulaevaks nimetamast, vihjates, et tulekul on veel midagi enamat. Nüüd teamegi, mis see olla võib.
Uus lipulaev on üllatav arvestades, kui kiiresti on sedaanid krossoverite kasuks moest läinud, aga The Drive arvab, et Cadillacil on mudelivalikus alati suurte luksusautode jaoks ruumi. Väljaanne loodab, et tootmismudel hakkab tõepoolest ideeauto moodi välja nägema.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.