Lamborghini kuulutas hiljuti, et on tootnud 10 000 oma odavaima hinnaklassi superautot Huracan, mis tähendab, et kuigi eriline, pole seksapiilse väljanägemisega itaallane enam eriti haruldane.
Tegelikult aga on olemas üks väga haruldane Huracan - selle omanik on ei keegi muu, kui Tema Pühadus paavst Franciscus, kirjutab The Drive.
Oksjonimaja RM Sotheby's paneb Monaco suvisel oksjonil müüki just selle paavstile ehitatud Huracani. Nn püha Huracan kavandati autotootja ad personam osakonnas, mis ehitabki ainulaadseid masinaid Lamborghini kõige erilisematele klientidele. Viimaste hulgast leiab nii kurikuulsaid diktaatoreid, edevaid playboy'sid kui ka paavsti enda.
“Meile RM Sotheby’ses on suur au olla valitud ainulaadse Huracani oksjoni toimumispaigaks. Huracan on juba iseenesest väga ihaldatud mudel, paavst Franciscuse õnnistuse ja autogrammiga ainueksemplar lisab sündmusele mõõtmatult olulisust. Oleme väga rõõmsad, et saame koostööd teha Lamborghini ja Vatikaniga sellises olulises heategevusprojektis, mis aitab neid, kes seda vajavad,“ ütles Augustin Sabatie-Garat, RM Sotheby’se Euroopa oksjonide mänedžer.
Lamborghini Euroopa turule mõeldud mudelit ehivad Vatikani lipuvärvid ja masina nurgelist vormi kaunistab Bianco Monoceruse nime kandev valge värv. Lisaks veel Giallo Tiberino kollane värv auto katusel ja vööjoonel. Salongis on kasutatud eksterjööriga harmoneeruvat Bianco Leda Sportivo nahka, millel kollaste õmbluste tepingud istmetel, roolirattal ja armatuurlaual. Autol on 20tollised Giano rattad ühes Nero pidurisadulate ja muidugi paavsti autogrammiga kapotil.
Nagu kuulutusest selgub, on masin seisnud kasutuseta alates selle tootmisest 2017. aastal ja müüakse “nagu uues” seisukorras. Oksjonil piirhinda pole ja kõik tulud suunatakse otse Pühale Isale, kes teenistuse abivajajate vahel ise ära jagab.
10 fotot
- Paavsti Lamborghini Foto: RM Sotheby’s
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.