• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 23.05.18, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühekordne iludus

Ferrari ainueksemplaride programmist ei sõida alati välja kõige kaunimad sõidukid, aga nende viimane saavutus kõlbab fännide vereõhku kergitama küll, kirjutab autoväljaanne Car.
Ferrari SP38
  • Ferrari SP38 Foto: Ferrari
Saades mõjutusi nii legendaarsest F40st kui vähesemal määral mudelist 308 GTB, kannab uus iludus nime Ferrari SP38. Kuigi auto meeldib, on ajakirjanikel siiski kaks küsimust. Nimelt soovitakse teada, miks ei kinnitatud autole suuremat tagatiiba ja miks sõiduk nõnda mannetut nime kannab.
Väikesed nurinad kõrvale heidetud, on SP38 siiski üks veetlevamaid komplekte metalli ja süsinikkiudu, mis Maranellost tüki aja jooksul välja on veerenud.
Kauni kleidi all luurab Ferrari 488 GTB süda ja kerestruktuur. Omapärane kooslus, nimelt kannab nii F40t kui ka uut masinat edasi topeltturbo V8 mootor.
See muudab nõudeid auto disainile keerukamaks, sest piisavalt õhku peab jõudma ka mootorini. Viimane on eriti tähtis, arvestades et SP38 on mõeldud nii teele kui ringrajale.
Ferrari teatas, et uus omanik pani saavutatu kohe ka proovile, suundudes iludusega esmatutvuse tegemiseks otse Fiorano testirajale.
Masina kujustas Ferrari disainikeskus, kes koondas unikaalse Ferrari visuaalse raskuse tagaratastele. Viimane on ellu viidud sedavõrd elegantselt, et paistab välja vaid sõidukit tagumise ratta juurest vaadeldes.
Selle nurga alt on SP38 sõiduki ninani ulatuva kiilu kujuga. Lisaks soovis klient ka võimalikult kitsaid esitulesid.
Veidi meenutab masin oma visiirikujulise esiklaasiga ka Lancia Stratost, samal ajal peidavad kerejooned 488 GTB-le iseloomulikke õhuvõtte, ka uuel autol on neid vaja mootori vahejahutitesse õhu juhtimiseks.
Lisaks mootorile meenutab uus masin F40 mudelit ka avadega mootorikattega, mis on omal kohal tavalise klaaskatte välja vahetanud. Lisaks on autol kolm summutitoru, just nagu oma eeskujul.
Õnneliku omaniku kohta ei poeta Ferrari sõnagi. Teada on vaid, et tegu on Ferrari ühe tõeliselt pühendunud kliendiga.
Ferrari SP38
Ferrari SP38
6 fotot
  • Ferrari SP38 Foto: Ferrari

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele