Ferrari teenib iga müüdud sõiduki pealt kogu autotööstuse kõige suuremat kasumit, kirjutab The Drive.
- Ferrari Portofino Foto: Ferrari
Autovalmistaja teenib iga müüdud masina pealt 69 000 eurot. Sügavaks kontrastiks võib tuua Jaguar Land Roveri, kel õnnestub müüdud auto pealt taskusse panna vaid 800 eurot. Porsche teenib iga sõiduki pealt 17 000 eurot – seda on topelt võrreldes Mercedes-Benzi, Audi ja BMWga, kelle teenistus iga müüdud sõidumasina pealt on 9000 euro ringis. Samas teenib Ferrari sõsarettevõte Maserati iga sõiduki pealt vaid 5000 eurot.
Leidub veel markantsemaid näiteid. Nimelt kaotab Vokswageni omanduses luksmasinaid meisterdav Bentley iga müüdud autoga 17 000 eurot. Bentley nimetab raharöövliks suuri investeeringuid elektrifitseerimisse. Ka elektrisõidukeid tootev Tesla kaotab märkimisväärselt palju raha, täpsemalt 11 000 eurot iga müüdud auto pealt.
Sõltumata olulisest eduseisust soovib Ferrari aastaks 2022 kahekordistada oma teenistuse, peamiselt varsti avalikuse ette veereva maasturi toel. Maasturil on kõik eeldused Ferrari raamatupidajad rõõmsaks teha, sest näiteks Lamborghini uus maastur Urus müüb oluliselt paremini kui algselt loodeti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.