Ferrari teenib iga müüdud sõiduki pealt kogu autotööstuse kõige suuremat kasumit, kirjutab The Drive.
- Ferrari Portofino Foto: Ferrari
Autovalmistaja teenib iga müüdud masina pealt 69 000 eurot. Sügavaks kontrastiks võib tuua Jaguar Land Roveri, kel õnnestub müüdud auto pealt taskusse panna vaid 800 eurot. Porsche teenib iga sõiduki pealt 17 000 eurot – seda on topelt võrreldes Mercedes-Benzi, Audi ja BMWga, kelle teenistus iga müüdud sõidumasina pealt on 9000 euro ringis. Samas teenib Ferrari sõsarettevõte Maserati iga sõiduki pealt vaid 5000 eurot.
Leidub veel markantsemaid näiteid. Nimelt kaotab Vokswageni omanduses luksmasinaid meisterdav Bentley iga müüdud autoga 17 000 eurot. Bentley nimetab raharöövliks suuri investeeringuid elektrifitseerimisse. Ka elektrisõidukeid tootev Tesla kaotab märkimisväärselt palju raha, täpsemalt 11 000 eurot iga müüdud auto pealt.
Sõltumata olulisest eduseisust soovib Ferrari aastaks 2022 kahekordistada oma teenistuse, peamiselt varsti avalikuse ette veereva maasturi toel. Maasturil on kõik eeldused Ferrari raamatupidajad rõõmsaks teha, sest näiteks Lamborghini uus maastur Urus müüb oluliselt paremini kui algselt loodeti.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.