• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 31.01.11, 14:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikesed nõusolekud viivad tehinguni

Tahad jõuda suure JAH-ini? Üks võimalus sinna jõudmiseks on teha seda läbi väikeste jah-ide.
Tekita kliendis harjumus su küsimustele jaatavalt vastamiseks. Tundub keerukas? Tegelikult on selle tekitamine on palju lihtsam kui saada kohe positiivne vastus suurele finaalküsimusele ilma pinda ette valmistamata. Lisaks aitavad väikesed jah-id finaalküsimuseks kliendi meeleolu positiivseks muuta ja teda ostule häälestada.
“Kas teile meeldib see värv?”“Jah”, vastab klient.
“See on väärtuslik omadus selle toote juures, kas pole?”“Jah, on küll.”
“Teid paneb ilmselt pisut imestama see, mida see toode on võimeline tegema?”“Jah, pisut küll.”
“Selline diivan peaks idee poolest sobima hästi teie suurde tuppa?”“Jah, tundub küll.”
“Siia peaks need küll ära mahtuma, mis te arvate?”“Jah, paistab nii.”
“Kas te kujutate ette, kui mugav seda on kasutada?”“Jah, ilmselt on.”
“Te ilmselt nägite, et see hind ei olegi kallis võrreldes sellega, mida me teile suudame pakkuda?”“Jah, seda küll.”
Kasuta väikeseid jah-e suure JAH-i suunas liikumiseks. Korduvad psühholoogilised eksperimendid on tõestanud, et kui inimene vastab korduvalt jaatavalt väiksema tähtsusega küsimustele, siis vastab ta suure tõenäosusega jaatavalt ka suuremale küsimusele. Sinu töös on selleks ostuettepane. Nii et kasuta rohkem väikeseid nõusoleku küsimusi ja sa müüd rohkem!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele