Tahad jõuda suure JAH-ini? Üks võimalus sinna jõudmiseks on teha seda läbi väikeste jah-ide.
Tekita kliendis harjumus su küsimustele jaatavalt vastamiseks. Tundub keerukas? Tegelikult on selle tekitamine on palju lihtsam kui saada kohe positiivne vastus suurele finaalküsimusele ilma pinda ette valmistamata. Lisaks aitavad väikesed jah-id finaalküsimuseks kliendi meeleolu positiivseks muuta ja teda ostule häälestada.
“Kas teile meeldib see värv?”“Jah”, vastab klient.
“See on väärtuslik omadus selle toote juures, kas pole?”“Jah, on küll.”
“Teid paneb ilmselt pisut imestama see, mida see toode on võimeline tegema?”“Jah, pisut küll.”
“Selline diivan peaks idee poolest sobima hästi teie suurde tuppa?”“Jah, tundub küll.”
“Siia peaks need küll ära mahtuma, mis te arvate?”“Jah, paistab nii.”
“Kas te kujutate ette, kui mugav seda on kasutada?”“Jah, ilmselt on.”
“Te ilmselt nägite, et see hind ei olegi kallis võrreldes sellega, mida me teile suudame pakkuda?”“Jah, seda küll.”
Kasuta väikeseid jah-e suure JAH-i suunas liikumiseks. Korduvad psühholoogilised eksperimendid on tõestanud, et kui inimene vastab korduvalt jaatavalt väiksema tähtsusega küsimustele, siis vastab ta suure tõenäosusega jaatavalt ka suuremale küsimusele. Sinu töös on selleks ostuettepane. Nii et kasuta rohkem väikeseid nõusoleku küsimusi ja sa müüd rohkem!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.