• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 23.02.13, 08:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meedia keskendab tarbija ootustele

Vähe on neid majandusharusid, kus klient oleks rohkem kuningas kui meedia- ja meelelahutusäris, näitab PwC globaalne valdkonna tippjuhtide uuring. Tarbijate ootused ja vajadused on pidevas muutumises ning ettevõtetel raske nendega sammu pidada. Ometigi eristab suuresti just ootustele vastamise võime võitjaid kaotajatest, kirjutab PwC juhtivaudiitor Janno Hermanson.
Kolmveerand uuringus osalenud meedia- ja meelelahutusettevõtete tippjuhte näeb tarbijate eelistuste muutumises oma ärile tõsist väljakutset. Veelgi suurem osa (88%) on neid, kes plaanivad alanud aastal suuremaid muutusi klientide võitmise ja kinnistamise strateegiates. Täielikus üksmeeles aga kinnitasid kõik vastanud, et tarbijad, kliendid ning sotsiaalmeedia mõjutavad nende äristrateegiat. Eelkirjeldatu peegeldab juba mõnda aega kestnud suundumust: meediatarbija tahab head toodet tasuta ning ta lojaalsus meediakanali või teenusepakkuja suhtes on üsna väike. Kiirelt arenev tehnoloogia areng suurendab pidevalt ootusi nii kiirusele, kvaliteedi kui ka meelelahutuslikkuse suhtes.
Meedia- ja meelelahutustippjuhtidele teeb muret ka avalikkuse usaldamatus nende tegevusala vastu ja intellektuaalse omandi ning isikuandmete kaitse väljakutsed (vastavalt 18 ja 25 protsendipunkti kõigi tööstusharude keskmisest rohkem). Selles osas on ka Eesti meediajuhtidel põhjust peeglisse vaadata ja sõnumite kvaliteedi ning objektiivsuse üle järele mõtelda: sama kergesti kui pealtnäha pisiasjadest võrsunud skandaalid erakondade populaarsust räsivad, võib avalikkuse meelepaha pöörduda neljanda võimu vastu.
Hea ajakirjanduse ja meelelahutuse tegemiseks on vaja väga häid tegijaid. Alles hiljuti kõneles ka Eesti silmapaistvamaid meediaärimehi sellest, et ei näe kuskilt „vihaseid noori tegijaid“ peale kasvamas. Samad tendentsid teevad peavalu ka teiste riikide meediaärimesstele ning tervelt 88% küsitluses osalenud meedia- ja meelelahutusjuhte plaanivad seniseid talentide leidmise strateegiaid tänavu muuta.
Ebakindel majandusolukord, muutuvad tarbijanõudmised, internetistumine, paindlikkus, efektiivsus, operatiivsus ning võimekus kohanduda digiajastul kujunevad lähituleviku võtmesõnadeksp. Põhifookus tarbija ootuste täitmisel.  
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele