Eesti vajab motiveeritud ettevõtjaid, kes tahavad saavutada uusi kõrgusi. Vajab noori, kes tahavad ette võtta ja ettevõtjaks hakata. See tee väärib ühtlasi tunnustust ja lugupidamist, kirjutab Ernst & Young Baltic ASi partner ja juhatuse liige Ranno Tingas.
Ettevõtja täiendab elukeskkonda palju rohkem kui näiteks keskpärane poliitik. Läbi ettevõtluse koguneb maksuraha, ettevõtjatest sõltuvad sajad tuhanded töökohad ja töötajate rahulolu. See on hoolivale ettevõtjale suur vastutus.
Majandus ei ole vähem tähtis valdkond kui kultuur, sport või poliitika. Ettevõtjate koht ühiskonnas on olnud väiksem, kui nende roll tegelikult vääriks. Selle koha saavutamise üks võimalus on ka Eesti Aasta Ettevõtja tunnustamise konkurss. Teiste ettevõtjate edulood inspireerivad. Eriti see, et edu saavutamine ei sõltu vanusest, haridusest, rahvusest, kapitalist jne. Kõige tähtsam on geniaalne idee ja selle teostamine. Idee geniaalsusele ei saa me aga kunagi enne kinnitust, kui me oleme selle teostanud.
Sageli on konkursil parimaks osutunud inimesed, kellest laiem üldsus enne võitu suurt kuulnudki polnud. Nad on olnud ettevõtetest, mis tagasihoidlikkusest hoolimata väga edukad. Tuntus ei tähenda ilmtingimata edu ja vastupidi.
Küsimus ei ole tegelikult selles, kes võidab, vaid Eesti ettevõtjate ja majanduse kui elutähtsa tegevusvaldkonna laiemas tunnustamises. Majandus toob leiva lauale mitte ainult sellega tegelejatele, vaid kogu riigile.
Sellest, et Eesti majandusedu eeldab innustavaid eeskujusid ning et tunnustamine motiveerib ka tunnustatut ennast saavutama veelgi enam, kirjutab Ernst & Young Baltic ASi partner Ranno Tingas pikemalt tänase Äripäeva paberväljaandes.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele