LHV vanemanalüütiku Joonas Joosti sõnul oli Premia kolmanda kvartali puhaskasum hea, kuid allesjäänud kalatoodete äri panus sellesse jäi sisuliselt olematuks.
- Premia kalatooted Foto: Eiko Kink
Täna teatas PRFoods (endise nimega Premia Foods) oma kolmanda kvartali tulemused. Ettevõte kasvatas kolmandas kvartalis võrreldes möödunud aastaga käivet ja kasumit ning üheksa kuu kokkuvõttes jõuti rekordkasumini.
Joosti sõnul oli ühest küljest PRFoodsi kolmanda kvartali 2,5 miljoni eurone puhaskasum ootuspäraselt hea, see kasvas aastatagusega võrreldes 21,5% ja jäi prognoositule alla kõigest 4,9%ga.
„Teisest küljest panustas aga kalatoodete äri, mis jäi alles pärast hiljuti toimunud jäätiseäri müüki, selle saavutamisesse sisuliselt minimaalselt,“ märkis analüütik.
Kuigi tooraine hinna alanemine aitas väga hästi kaasa brutokasumlikkuse ja –kasumi kasvule, jäi Joosti sõnul kalavarude väärtuse ümberhindluse positiivne mõju seekord väga suurelt alla nii ootustele kui ka eelmise aasta tulemusele.
„See oli ka peamine põhjus, miks kalatoodete tegevusvaldkonna puhaskasum langes kolmandas kvartalis vaid 110 000 euroni,“ lisas ta.
Seotud lood
PRFoodsi väikeaktsionär Mart Villems rääkis Äripäevale, et jäi ettevõtte värskete kvartalitulemustega rahule ja pigem plaanib ta tulevikus oma osalust suurendada.
Premia Foods kasvatas kolmandas kvartalis võrreldes möödunud aastaga käivet ja kasumit ning üheksa kuu kokkuvõttes jõuti rekordkõrge kasumini.
Premia Foods teatas täna börsile, et müüb kogu oma Baltikumi ja Venemaa jäätise ja külmutatud kaupade äritegevuse 27 miljoni euro eest Ukraina suurettevõtjale.
Alates tänasest kannab AS Premia Foods nime AS PRFoods.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.