Ekspress Grupi kulumieelne kasum (EBITDA) kasvas kolmandas kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 24 protsenti 2,1 miljoni euroni. Puhaskasum kasvas eelmise aastaga võrreldes 88 protsenti 1,2 miljoni euroni. Käive kasvas 2 protsendi võrra 14,17 miljoni euroni.
Meedia segmendi kõik kirjastusettevõtted üle Baltikumi kasvasid kolmandas kvartalis 7-22 protsenti. Kõige rohkem kasvas Ekspress Meedia käive, mille all tegutsevad AS
Delfi ja AS Eesti Ajalehed.
Ettevõtte sõnul oli Ekspress Meedia peamiseks eduteguriks aktiivne müük.
Läti Delfis käib teemaportaalide käivitamine, mille najal loodetakse kasvatada kasutajate arvu ja reklaamitulusid. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas Delfi käive Lätis 7 protsenti. Leedus kasvas käive kokku 21 protsenti. Ettevõtte sõnul on
Leedu taastumas aasta alguse eurošokist, mis peegeldub suurenenud reklaamis.