Nissan teatas, et tänu heale müügile Ameerika Ühendriikides ja Hiinas kasvas kolmanda kvartali puhaskasum võrreldes 2014. aasta sama ajaga 25%.
Toyota järel Jaapani suuruselt teise autotootja majandusaasta kolmanda kvartali puhaskasum oli 127,2 miljardit jeeni ehk 0,98 mld eurot. Thomson Reutersi küsitletud analüütikud ootasid puhaskasumiks keskmiselt 120,2 miljardit jeeni. Käive suurenes 2,2%, 3 triljoni jeenini.
Eelmisel aastal müüs Nissan Ameerika Ühendriikides rekordilised 1,48 miljonit sõidukit, mis on 7,1% rohkem kui 2014. aastal. Hiinas kasvas müük 6,3%, 1,25 miljoni sõidukini.
Suurim müügi langus oli Venemaal, kus müük kukkus 29,4 protsenti. Müük kahanes ka Nissani koduturul Jaapanis, vähenedes 12,1 protsenti. Nissani juhi Carlos Ghosni sõnul pole neil turgudel kiiret taastumist oodata.
Mõnede analüütikute arvates on USA autoturu kasv tipu juba teinud.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.