Baltika Grupp teatas, et avas märtsis esimese kaupluse Serbias Novi Sadis.
- Baltika uus pood Serbias Foto: Baltika Grupp
Üle 10aastase frantsiisipakkuja kogemusega Baltika Grupp lõi uutele turgudele laienemiseks uue Monton AndMore jaekontseptsiooni, et olla rahvusvaheliselt veelgi konkurentsivõimelisem. 2016. aastal moodustas eksport Baltika Grupi müügitulust ligi 60%, kogusummas 26,5 miljonit eurot.
Novi Sad on Belgradi järel Serbia suuruselt teine linn, Vojvodina autonoomse provintsi pealinn ja Lõuna-Bačka ringkonna keskus. Piirkonnas elab umbes 400 000 inimest.
Läbirääkimised Serbia frantsiisipakkujaga Victoria Elegans s.o.o algasid üle aasta tagasi. Eeltööde käigus külastas Baltika meeskond Serbia partnerit, ühtlasi käisid serblased Baltika kollektsioonide ja 45 brändikauplusest koosneva jaevõrguga tutvumas Eestis.
Baltika uus frantsiisipartner on kogenud jaekaupleja, mis kuulub 1998. aastal asutatud Elixir Gruppi. Grupp annab tööd üle 720 inimesele.
„Läbi frantsiisipartnerite uuetele välisturgudele laienemine on Baltika Grupi üks olulisemaid strateegilisi suundi. Olgugi, et meil on kogemust frantsiisi pakkujana juba omajagu, on igale uuele turule sisenemine väljakutseterohke. Koos uue frantsiisipartneriga seisab meil ees omajagu tööd, et Serbia suuruselt teises linnas müügiedu saavutada,“ ütles Baltika Grupi hulgi- ja frantsiismüügi juht Lea Endrikson.
- Baltika uus pood Serbias. Foto: Baltika Grupp
Endrikson lisas, et kuigi Serbia on tuntud peamiselt Balkani piirkonna suurima põllumajandusriigina, on sealsel rõivakaubandusel suur arengupotentsiaal ning see on ka põhjus, miks Baltika sellel turul oma uue kontseptsiooni kaupluse avas.
„Meil on hea meel, et Serbia frantsiisipartner on jaekaubanduses kogenud ning tugeva finantstaustaga, kellega koos plaanime laieneda nii Serbiasse, edu korral ka teistesse Balkani maadesse,“ täiendas Endrikson ning tõi välja, et kuna Monton, Mosaic ja Bastion on sealsel turul tundmatud, on eelnevalt vajalik ellu viia turundusplaan ning tekitada kliendile teadmine uutest brändidest ning ostukohast.
Baltika Grupi uusim jaekontseptsioon kannab nime Monton AndMore, mille eesmärgiks on siduda Baltika Grupi moemärkide tugevused. Värske Novi Sadi kauplus Serbias hõlmab 712 ruutmeetrit poepinda ning paikneb kolmel korrusel. Kaupluses on esindatud Montoni, Mosaici ja Bastioni brändi kollektsioonid. Uue jaekontseptsiooi töötas välja Eesti Baltika arendusmeeskond.
Vaata pilte uue poe avamisest
siin.
Seotud lood
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.