AS Harju Elekter ostis 80,5% suuruse osaluse elektrimaterjalide ja -seadmete müügiettevõttes Energo Veritas OÜ, teatas Harju Elekter börsiteates.
- Harju Elekter Foto: Andras Kralla
Tehing jõustus 29. märtsil, kui toimusid ka rahalised arveldused. Vastavalt lepingule ja lähtudes asjaolust, et tehing ei ole börsi reglemendi tähenduses oluline, osapooled tehingu väärtust ei avalikusta. Tehingu järel liidetakse Harju Elektri kaubandusgrupi äritegevus Energo Veritasega, kes jätkab kontserni tütarettevõttena.
Kontserni uue tütarettevõtte Energo Veritase juhatajana jätkab senine ettevõtte juhataja Kristo Reinhold. Ettevõtte nõukogusse nimetati ASi Harju Elekter juhatuse esimees Andres Allikmäe, juhatuse liige Tiit Atso ja Harju Elekter Elektrotehnika müügidirektor Tiit Luman.
Energo Veritas OÜ on 2015. aastal kohalikul kapitalil loodud elektrimaterjalide ja -seadmete müügiettevõte, mis pakub tehnilist konsultatsiooni ja lahenduste väljatöötamist, kaupade komplekteerimist vastavalt kliendi soovidele ja tarneid ehitusobjektile. Ettevõtte suurimad tarnijad on enamik elektrimaterjalide tootjatehased või nende esindajad, samuti ollakse mitme toote maaletoojad. Firma 2016. aasta käive oli 4,2 miljonit eurot ning ettevõttes töötab 7 inimest.
Harju Elektri põhitegevusala on elektrienergia jaotuseks ja ülekandeks vajalike seadmete välja töötamine, tootmine ja müük. Põhitegevust toetavad lehtmetalltoodete tehas Eestis ning tööstuskinnisvara arendamine ja rentimine. Harju Elekter Grupi Eesti, Soome ja Leedu tehastes töötab enam kui 500 spetsialisti ning Kontserni müügitulud on üle 60 miljoni euro aastas.
Märtsi keskel sai teatavaks,
et seoses PKC ülevõtmisega laekub Harju Elektri kontole hiigelsumma. „Katsume selle mõistlikult oma äritegevusse paigutada,“ kommenteeris Harju Elektri juht Andres Allikmäe PKC ülevõtmisest saadava 25,8 miljoni euroga seotud plaane. Täpseid investeerimisplaane ta siiski veel avaldada ei soovinud. „Raha tuleb alles märtsi lõpus, praegu oleks tegemist laskmata karu naha jagamisega, aga eks see meie põhitegevusse läheb,“ ütles Allikmäe.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele