Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ekspress Grupp kaotas nii käibes kui ka kasumis
Meediakontsern Ekspress Grupi käive ja puhaskasum olid teises kvartalis varasema aastaga võrreldes kesisemad.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Andras Kralla
Kontserni teise kvartali müügitulud olid 16,382 miljonit eurot, mida on eelmise aasta sama ajaga võrreldes üks protsent vähem.
Kahanes ka ettevõtte puhaskasum, seda 8 protsenti, ulatudes 1,221 miljonile eurole. See tähendab, et aktsia kohta vähenes puhaskasum ühe sendi võrra.
Börsiteates põhjendab kontsern oma tulemusi tugeva konkurentsiga meedia- ja trükiteenuste turul ning vajadusega katsetada uusi lähenemisi. Viimane suurendab aga lühiajaliselt kulusid ning vähendab kasumlikkust.
Rõhk online-meedial
Märkimisväärset tulude kasvu näitas meediasegmendi online-pool, kus käivet suudeti võrreldes eelmise aasta sama ajaga suurendada 8 protsendi võrra. Praegu moodustab online-meedia käive kontserni kogutuludest 31 protsenti.
Eriti paistsid silma Läti ja Leedu Delfi, kes kasvatasid online-käivet vastavalt 13 ja 11 protsenti. Veel tuuakse börsiteates välja trükimeedia tulude stabiilsus Eestis.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.